LashBox LA BV verzend- en retourbeleid

Verzending

Alle bestellingen worden verwerkt op werkdagen (ma. t/m vr., met uitzondering van belangrijke feestdagen). Wij doen zorgvuldig ons best om bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur geplaatst worden, dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Dit kan komen door onverwachte drukte of onverhoopte problemen tijdens het verzendproces. Soms zijn producten niet voorradig en kan de levering van je bestelling iets langer duren. Bestellingen die in het weekend worden gedaan, worden op maandag verwerkt en verzonden. Verzendkosten worden berekend bij de laatste stap in het bestelproces en bestellingen worden uitsluitend geleverd op een geldig postadres. Controleer de adresgegevens goed wanneer je een bestelling plaatst! Bestel je zakelijk en laat je jouw bestelling bezorgen in je salon of bedrijfspand? Zorg er dan voor dat je de juiste bedrijfs-/salonnaam invult, welke eventueel ook op het pand zichtbaar is. Mocht deze naam afwijken van de naam op het (bedrijfs)pand, dan kan het zijn dat de bezorger jouw pakket niet mag/kan afleveren.

Levering verloopt via postbode of pakketbezorger. Over het algemeen zal de aflevering plaatsvinden binnen de termijn die je gewend bent (1-2 werkdagen). Dit kan soms door drukte of andere redenen wat langer duren. Houd je Track & Trace in de gaten om het verloop van jouw pakket(je) te volgen.

Bestellingen vanaf €250,- worden gratis geleverd in Nederland & België. Hiervoor is geen promotiecode nodig. Gratis verzending wordt automatisch verrekend tijdens het afrekenen. 

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien dat er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Je dient in dit geval je bestelling binnen 14 dagen na factuurdatum te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour (van je pakketje/product(en) van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat (ongeopend/ongebruikt) en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@lashboxla.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour – volgens afspraak - ontvangen is. Behandel de producten met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt zijn en niet beschadigd kunnen raken. Wij controleren ieder retour gestuurd artikel op eventuele schade en/of gebruikssporen, voordat wij overgaan tot eventueel restitueren van het aankoopbedrag.

Product ruilen?

Wil je jouw product(en) ruilen? Wij ruilen alleen ongeopende/ongebruikte producten. Wanneer een wimperdoosje, wimperlijm of ander product is geopend/gebruikt, verrekenen we de gehele waarde van het product/de producten. 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Wat nu?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Dit kunnen wij echter niet garanderen en dit is je eigen verantwoordelijkheid. 

LashBox LA BV heeft het recht om bestellingen te annuleren vanwege ongeoorloofd gebruik van onze website of schending van onze gebruiksvoorwaarden.